Κυριακή 19 Ιουνίου 2011

Φαρμακοποιοί και μαλακίες με τη ρίγανη,

Σήμρα θα ασχοληθεί και αυτό το μπλογκ με το θέμα των φαρμακείων.
Ξέρω ότι αρκετούς από μας μας προβληματίζει το θέμα κατά διαστήματα, έτσι είπα σήμερα, με την ευκαιρία που μου έδωσε μια καταπληκτική φαρμακοποιός, της οποίας το όνομα μπορεί ή όχι να αποκαλύψω αργότερα, να μοιραστώ μαζί σας την ιστορία μου και να μου πείτε κατά πόσο αξίζει μια καταγγελία ή όχι.



Η γράφουσα είναι άτομο εξαρτημένο στα αντισυλληπτικά. Πίνω εδώ και 2 χρόνια. Είμαι καλά, δεν μου προκαλούν κάποιο πρόβλημα, ίσα ίσα που μετριάζουν το PMS (ΠΕΣ) μου και τον πόνο ο οποίος παλιότερα με εκαθήλωνεσ το κρεβάτι για 2 μέρες χωρίς να μπορώ να κάμω τίποτε άλλο, ούτε καν να ακούω όταν μου μιλούσαν.

Τα αντισυλληπτικά χάπια αγαπητέ αναγνώστη, όπως είναι τα πράματα τωρά, ξεκινώ τα Κυριακή. Για 3 βδομάδες χαππώννουμαι, μια εβδομάδα διάλειμμα και πάλε που την αρχή.

Ο γιατρός διά συνταγή για 6 κουτιά χάπια και πρέπει να την αφήσεις στο φαρμακείο σου και να επιστρέφεις να πέρνεις το κουτί σου όποτε θέλεις.
Αντιλαμβάνομαι ότι εμπορούσα να αγοράσω 2-3 κουτιά μαζί, αλλά άνεργη ούσα, είπα να μην ζητώ 22/33 ευρώ μονοφατσιά που τους γονείς, καλλύττερα 11-11-11 κάθε μήνα.

Και η ιστορία μας μας βρίσκει σήμερα, Κυριακή, 19 Ιουνίου (happy fathers day!), να γυρέφκω φαρμακείο που να εφημερεύει για να ζητήσω να μου δώσουν ένα κουτί αντισυλληπτικά και να τους φέρω τη συνταγή την επόμενη Δευτέρα που είναι το ραντεβού μου.

Πάω στο πιο κοντινό φαρμακείο. Περιμένω τη σειρά μου, καλημερίζω και λέω στη φαρμακοποιό πολύ ευγενικά ότι κοιτάξτε τι γίνεται, έλειπα εκτός Λευκωσίας, και ξεκινώ σήμερα, δεν βρίσκω τη φαρμακοποιό μου στα τηλέφωνά της και αν μπορείτε να με βοηθήσετε κλπ κλπ κλπ.

Μου λέει δεν χρειάζεται! Ξεκίνα αύριο τα χάπια σου. Πέταξε το σημερινό, και ξεκίνα αύριο. Τη ρωτάω αν είναι σίγουρη και επιβεβαιώνει. Χτυπά το τηλέφωνό της, μιλά, κλίνει, ξαναρωτάω, ξαναεπιβεβαιώνει, έρχεται πελάτης και με ψιλοδιώχνει.
Έρκουμαι σπίτι, ανολιω το ενημερωτικό των χαπιών μου, θορώ τα εξής:
Παραλείψατε ένα δισκίο στη διάρκεια της 1ης εβδομάδας: Πάρτε το δισκίο που παραλείψατε μόλις το θυμηθείτε, ακόμη κι αν αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να πάρετε δύο δισκία μαζί. (μα καλάν τούτη εν μου είπε να το πετάξω το πρώτο;) Πάρτε τα δισκία και πάλι τη συνηθισμένη ώρα και χρησιμοποιείστε επιπλέον προφυλάξεις κατά τις επόμενες 7 ημέρες, για παράδειγμα προφυλακτικό (μα καλάν τούτη είπε μου εν έχει πρόβλημα! αν μου ελαλεν έννα εγόραζα τζαι προφυλακτικά που λλόου της που λαλεί ο λόος!) Εάν είχατε σεξουαλική επαφή κατά τη βδομάδα πριν παραλείψατε το δισκίο ή εάν έχετε ξεχάσει να αρχίσετε μια νέα ταινία μετά το διάστημα χωρίς δισκία, θα πρέπει να συνειδητοποιήσετε ότι υπάρχει κίνδυνος εγκυμοσύνης. (ΧΑ;;;;; Ννάμπου λαλεί;;; Αφού η άλλη είπε μουυυυυ.......) Σε αυτή την περίπτωση επικοινωνήστε με το γιατρό σας. (ναι εγώ που ο γιατρός  μου εν όποιος λάχει που το μακάρειο ήντα chance έχει να τον έβρω τζαι να επικοινωνήσω κλπ σήμερα μαζί του;).

Μανικώννουμαι, πιάννω την τηλέφωνο, λαλώ της το χαρτί δαμε λαλεί έτσι τζι έτσι. Ε τζαι τι θέλεις να κάμω εγώ; Λαλώ της ε, ψάχνω ένα τρόπο να τακτοποιηθεί το θέμα μου, είμαι πρόθυμη να σας αφήσω κοντά σας μια ταυτότηα κάτι, μέχρι την άλλη Δευτέρα που είναι το ραντεβού μου και θα σας φέρω τη συνταγή. Δεν σαω λέω αύριο μεθάυριο, σας λέω καθαρά ότι είναι την άλλη Δευτέρα, στις 27 το ραντεβού μου. Επιμένει ότι δεν είναι γόνιμη μέρα η πρώτη άρα δεν έχει πρόβλημα, κι εγώ να τις λέω ναι αλλά εδώ λέει αυτό και ανάλογα τη βδομάδα στην οποία είμαι έχει διαφορά. Επίσης είπε μου το θεϊκό ότι το φυλλάδιο εννοεί αν παραλείψεις ΟΎΛΛΗ την εβδομάδα ενώ είναι σαφές ότι μιλά για ΈΝΑ δισκίο.

Στα πολλά λαλεί μου εντάξει έλα πίσω αλλά θέλω να μου αφήσεις κάτι δαμέ.
Πάω.
Αρχίζει μου πάλε ότι εν τόσες κοπέλλες που εβοήθησε που το 85 που είναι φαρμακοποιός, και καμία δεν τηε επήρεν ποτέ μια συνταγή, και ότι ένας "κύριος" έπιασεν την η ώρα 12 μιση τη νύχτα που εφημέρευε τζαι είπε την ότι θέλει υπόθετα για το μωρό του τζαι είπα του ότι εν ανεύθυνος που δεν εφρόντησε ούλλη μέρα τζαι έμεινεν έτσι ώρα κλπ κλπ κλπ.
Τζαι λαλεί μου την άλλη μέρα είχε το θράσος να με πιάσει να μου πει ότι εκατάγγειλε με στο σύνδεσμο φαρμακοποιών ότι τον είπα ανεύθυνο. Είπε μου ότι ο υπεύθυνος απάντησε του ότι καλά του είπα, τζαι ότι ήταν τζαι λίο του.

Εχαμογέλασα, εν απάντησα (ότι είχε δίκαιο ο άθρωπος), λαλώ της αν ήμουν ανεύθυνη δεν θα επήεννα να δω τι λέει το κουτί τζαι να έρτω πίσω να σας πω να σας αφήσω κάτι σαν εγγύηση ότι θα επιστρέψω.
Επιμένει να μου λαλεί τα δικά της, ότι εν πειράζει να μεν το πιώ το ένα κλπ. Εξηγώ της ότι μπορεί να ξέρω ότι τυπικά οι γόνιμες μέρες δεν είναι οι πρώτες, αλλά τα γέριμα εν χάπια, εν είμαι τζαι φαρμακολόγος, τζίνο που λαλεί πάνω στο κουτί ακολουθώ το. Επιμένει ότι "ναι αλλά εγώ είμαι!" σάννα τζαι αν τύχει τίποτε έννα την κατηγορήσω ότι "τζίνη μου είπεεεεν!!!!". Τζαι καταλήγει στο ότι εχω πολλά arrogant ύφος τζαι επιθετικό κλπ.

Μένω μαλάκας τζαι απαντώ της, λυπούμαι αλλά εγώ ήρτα τζαι πολλά ευγενικά εζήτησα σας τούτη την βοήθεια τζαι εσείς με είπετε βασικά ανεύθυνη τζαι arrogant κλπ. Τζαι καταλήγω τζι εγώ στο ότι "αν δεν θέλετε να με βοηθήσετε, πείτε μου το τζαι να δω τι θα κάμω".
Τζαι με πολλά άνεση κοττά μου πίσω τα πράματά μου τζαι θκιώχνει με.
Τζιαμέ δεν άντεξα, είπα της ένα "ευτυχώς έχει πολλά καλλύττερα πλάσματα που εσάς" τζαι έφια.

Επήα σε άλλο φαρμακείο, είπα τους έτσι κι έτσι, είπαν μου μάνα μου πιάστα χαρτιά σου, απλά σε παρακαλώ να μου φέρεις τη συνταγή, μεν μας αφήσεις έτσι, είπα τους ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ, επέμεινα να κρατήσουν κάτι που μένα, δεν εδεχτήκαν, εδώκαν μου τα χάπια μου τζι επήα στο καλό.

Πείτε μου τωρά σας παρακαλώ τι πρέπει να κάμω για τη σκαρκά τη φαρμακοποιό.
Ευχαριστώ που εμείνετε μαζί μου ως το τέλος της κουβέντας! Σας ακούω!

14 σχόλια:

postbabylon είπε...

esieis dikaio kori, sxedon oulla ta xapia en etsi, mporeis na arkepseis pio gliora, alla o pio arga... manni farmakopoios.

evroskarseras είπε...

Η φαμρακοποιός εν χρειάζεται να το πω τζαι εγώ ήταν απλά ανάιστητη, όι αναίσθητη. ανάιστητη. AΠΛΑ ΕΝ ΑΙΣΤΆΝΕΤΑΙ.

Πατάτα είπε...

'Ετυχεν και της φιλης μου πριν μιαν εφτομάν που τις ελύψαν τα χάπια και ήταν με τον φόο αν θα της δώσει ή οι η φαρμακοποιός , και αν της δώσει αν θα την σχέσει πρώτα!
Μετά που εθκιάβασα και το post σου διαπιστώνω ότι υπάρχει ένας ρατσισμός προς την νεολάια που απλά θέλει να ένει υπεύθηνη!

Ανώνυμος είπε...

Σίγουρα, οι φαρμακοποιοί δεν είναι γιατροί. Την έπαθα κι εγώ πολλές φορές. Μπορείς να την καταγγείλεις στο σύνδεσμό τους...;

Mana είπε...

να πεις το όνομά της να της κάνουμε μποϊκοτάζ. Μπλόγκερς ενωμένοι ποτέ νικημένοι :))

Ανώνυμος είπε...

Έπρεπεν να της ζητήσεις τζαι καθαρτικά τζαι την ώραν που θα επήεννεν να τα βάλει μες τη τσεντού να της πεις: "οι εν ΟΚ, εννα σου σιέσω δαμέ!"

Δρακουλίνα είπε...

Για ένα περίεργο λόγο όποτε γράφεις κάτι που σε νευρίασεν, συμπάσχω πολλά μαζί σου.
Να σου διώ εγώ άμα θέλεις, έχω πάντα αποθέματα :)

Defiance είπε...

Εν πολλή η ψυχραιμία σου για να μεν της πεις καμπόσα. Κάτάγγειλε στο σύνδεσμο τους τζαι κάμε της τζαι δυσφήμιση.

drSpock είπε...

Τα αντισυλληπτικά περιέχουν ορμόνες σε συγκεκριμένες δόσεις για κάθε μέρα του μήνα και αν παραλείψεις καμιά δόση ο οργασνισμός σου αποσυντονίζεται τζιαι κάμνει τα δικά του (με τις δικές του ορμόνες) και κάπως έτσι καταλήγεις έγγυος. Εν ανεπίτρεπτο να μην ξέρει κάτι τέτοιο. Τωρά αν δεν ήθελε να σου τα δώσει χωρίς συνταγή εν άλλη κουβέντα αλλά εμπορούσε απλά να σου το πει.

Moonlight είπε...

post, ξέρω το, μαννόφτισσα.

evro, αναίστητη ΤΖΑΙ ανεύθυνη, όπως με ελάλεν εμέναν, τούτο εν η ίδια!

Πατάτα, τζι εγώ ήμουν με το φόο, τζαι μάλιστα επήα με κάθε ευγένεια και συστολή να ζητήσω την εξυπηρέτηση, αλλά η "κυρία" αποφάσισε ότι έχω τζαι ύφος arrogant!

Korinna, δεν είναι γιατροί, αλλά νομίζουν ότι είναι. Complex κατωτερώτητας μάλλον. Θα προσπαθήσω αλλά αμφιβάλλω αν της πουν τίποτε πηλέ μου που το σύνδεσμο. αφού εν μεταξύ τους, έντζαι κρούζει ο ένας τον άλλο.

Μάνα, θα το πω, θα το πω. Είναι η ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ-ΣΩΤΗΡΙΟΥ ΓΚΕΛΗ, ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗ ΔΕΡΒΗ 39!, ΔΙΠΛΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΣΤΕΓΗΣ, ΛΕΥΚΩΣΙΑ (έρκεται μου να αφήκω τζαι τα τηλέφωνα της με ένα ρικκουέστ να την πιάννετε όποτε "διανυκτερεύει" να την ξυπνάτε. (Θέλω παστίλλιες, θέλω υπόθετον, θέλω ππανατόλ, θέλω λιπαντικό, κοκ)

Ινβίκτους, μακάρι να ήσουν τζιαμέ να μου το ελάλες τζίνη την ώρα τζαι ήμουν άξια να το κάμω που τα νεύρα μου α!

Δρακουλίνα, είμαι πολλά καλή αφηγήτρια α; Πίνεις τα ίδια με μένα δλδ; Γιατί έχεις αποθέματα; Απλά ΑΝ κόψεις μέσα; Αφού λήγουν!

Def, για τη δυσφήμιση προσπαθούμεν, βοηθάτε. Καταγγελία, είπα το τζαι πιο πάνω, θα κάμω αλλά εν θα της πουν τίποτε, είμαι σίουρη.

drSpock τα συγκεκριμένα εν ίδια δόση κάθε μέρα. εν κάμνει διαφορά δλδ αν πίνω σήμερα το τελευταίο τζαι αύριο το μεσαίο, τζαι εχτές στο τέλος το πρώτο. Όμως πάλε, τζίνα που μου είπεν να κάμω ΠΡΙΝ ΝΑ ΤΗΣ ΠΩ ΚΑΝ ΠΟΙΑ ΠΙΝΝΩ, ήταν λάθος από κάθε άποψη!
Κατά τα άλλα σύμφωνοι, αν δεν ήθελε οκ, αλλά όι να με στρέφει προς λάθος κατευθύνσεις. Που εν εκατάλαβα γιατί να μεν θέλει τα γέριμα, είπα της να της αφήκω ταυτότητα τζιαμέ ώσπου να έρτω με τη συνταγή. Εν καλλύττερα να είμαι έγγυος ασπούμεν τζαι να μου καταστρέψει τη ζωή μου προκειμένου να μεν δώκει ένα κουτί χάπια; Άλλοι γιατί δέχουνται; Εν ούλλοι γύφτοι εχτός που τζίνην;

μισ πσαροκόκαλο είπε...

επειδη υποψιαζομαι οτι τα ιδια παιρνουμε, εγω τα χρησιμοποιω 3 χρονια ηδη, σου λεω οτι επειδη ειμαι τοσο αγαρμπη που μου πεφτουν απο τα χερια και τα ψαχνω κατω απο καναπεδες εχω παντα μια εφεδρικη καρτελα να βρισκεται....

και να πηγαινεις πιο νωρις να παιρνεις τα χαπια σου, οχι τελευται στιγμη..!

κατα τ'αλλα, η φαρμακοποιος εκανε πολυ μεγαλο λαθος που σου εδωσε τετοια συμβουλη γιατι αμα ησουν καμια καινουρια στον κοσμο των αντισυλληπτικων και την πιστευες πραγματικα θα επαιζες με την τυχη σου....

Moonlight είπε...

miss psar: ναι, πιθανόν να είναι τα ίδια. εμένα δεν μου έπεσα ούτε έχασα ούτε κι ένα μέχρι τώρα, και επίσης τα παίρνω 2 χρονάκια σίγουρα.
σίγουρα πρέπει να τα παίρνω πιο νωρίς, αλλά άντε, άνθρωποι είμαστε, μια φορά έκανα κι εγώ το μεγάλο αυτό λάθος!
και μου τη σπάει τρελλά το ότι στην Ελλάδα τα έπερνα χωρίς συνταγή ΚΑΝ, αλλά εδώ μέσα ούτε με εγγύηση την ταυτότητά μου δεν μου τα έδινε.
La scroff! :p

Δρακουλίνα είπε...

Ένιξερω αννεν τα ίδια που πίννουμε.
Εντάξει έιπαμε έχω αποθέματα αλλά εν τζιαι εννοώ ως το 2015! Έχω αθρώπους τζιαι στέλλουν μου όμως που τα εξωτερικά :D

Leni είπε...

Damn it, τωρά εθκιάβασα το ποστ τζαι νιώθω ότι έχασα ούλλη τη "διασκέδαση". Ως εκτελεστικός γραμματέας του ΣΙΚ, συμφωνώ με τη Μάνα, name and shame! Αν μη τι άλλο, να ξέρουν οι υπόλοιποι(-ες) να γλέπουνται!