Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2011

Χριστουγεννιάτικο

Αγαπημένοι μου τι κάμνετε; Όλα καλά; Εγώ αποφάσισα ότι αφού κανένας (σχεδόν) εν γράφει Σαββατοκυρίακα, τζαι ούλλοι (σχεδόν) παίζετε μου το busy, έννα γράψω σήμερα, χάραμα Κυριακής, αφού πλέον ήταν φανερό ότι τούτη την εφτομάδα σίουρα δεν υπήρχαν πλάνα για άγρια έξοδο ως τα χαράματα κλπ.

Φυσικά, είχα σχέδιο. Αλλά την Τρίτη αποφάσισα ότι εν θα επραγματοποιήτουν. Έννα έθελα πολλά πόψε να επήεννα στο πάρτυ που εδιοργάνωνσε ο KissFM με θέμα you can leave your hat on. Όι, εν πάεις τζαι κάμνεις στριπτίζ (πού ξέρουμε όμως ποια ταλαίπωρη ψυχή θα εκαμνε crash το πάρτυ με άλλο θέμα με ίδιο τίτλο, να κάμουν χάζιν τα κοπέλλια κατά τον παπά μου), αλλά πάεις τζαι κάμνεις διαγωνισμό πρωτότυπου/αστείου καπέλου. Πιστεύκω θα είχε χάζι. Που την ώρα που εσυνηδητοποίησα ότι εν θα πάω (πριν μέρες δηλαδή) εκόλλησε μου άλλο πράμα. Να κάμουν άλλο πάρτυ με θέμα you can leave your strap on. It may or may not be gay friendly. Ανάλογα. Αλλά έννα είχε χάζι παραπάνω. Τέσπα. Έπρεπε να το μοιραστώ με ούλλο τον κόσμο. Ήβρα το καταπληκτική ιδέα!

Κατά τα άλλα, βλέπω ότι το κκρίσμας σπίριτ σε σωστά ελληνικά, εμπήκε για τα καλά στην μπλογοσφαιρότητά μας (φακκά μου η λέξη μπλογκόσφαιρα, αλλά ιτ μέιντ σενς να το σμίξω με την "καθημερινότητα" σαν καλός γλωσσοκπλάστης).
Βλέπω γύρω μου στολισμένα μπλογκς, διοργανώνονται με ανατριχιαστικές λεπτομέρειες παρτούζες ανταλλαγών δώρων με το κωδικό όνομα σίκρετ σάντα, εστήθηκαν χριστουγεννιάτικα δέντρα σε πολλά μπλογκόσπιτα, κλπ κλπ κλπ, εγώ είπα αφού ποττέ δεν στολίζω, και αφού εποφάσισα για τα καλά ότι δεν κάμνω για συμμετοχή σε παρτούζες σίκρετ σάντας κλπ, θα πλουτίσω το σπίριτ τούτο θυμίζοντάς μας μια προσωπική αγαπημένη χριστουγεννιάτικη σκηνή.




Εγώ είμαι κουρτισμένη να το κάμω τούτο το πράμα. Αλλά παρέα εν βρίσκω. Ενδιαφέρεται κανένας;
 

12 σχόλια:

Ρουντολφ, ελαφάκι παρα τω Αγίω είπε...

Σικρέτ Σάντα φοάσαι να παίξεις αλλά να πιάσεις σβάρνα να λαλείς τα καλαντα σε στυλ Αμάν εν φοάσαι!!! Χμ...θα καταγραφείσ τα πράκτικα.

Εκ της διοργάνωσης του Σίκρετ Σάντα!

misharos είπε...

Έβρε αλλο 2 τζιαι φύαμε!
καλημέρα :)

Ρουλι Μαρουλι είπε...

Γεια και χαρα..
Γελασα παρα πολλα θετω συμμετοχη στο ρεμπετικο κομματι.

Nonis είπε...

μα γιατί να μεν συμμετέχεις;

μπορεί να μεν σου ξαναδοθεί η ευκαρία να συμμετέχεις σε παρτου... , σόρρυ σίκρετ μπλόγκερ σάντα, εννοούσα.... :ρ

εφύρτηκα με το βίτεο....
άρεσε μου πολλά το στυλ αλά νιρβάνα τζαι το τελευταίο... :ρ

εν θα πρέπει να γινούν πρόβες πρώτα;

Grouta είπε...

Εχω την ιδιαν απορια με τον Ρουντολφ...

Ειμαι τζι εγω μεσα για τα καλαντα στυλ ΑΜΑΝ. Πον να παμε στην Neeries, ομως, πρεπει να βρουμεν τζι εναν να... τσιαττιζει ;ΡΡΡΡΡΡΡ

Moonlight είπε...

ναι ρε ρούντολφ, φοούμαι, εν θα κάμω κάτι καλό..... :S

Μισhαρούι, σοβαρά.

Ρούλι, μόοοονο στο ρεμπέτικο; εν θα γυρίζουμε μια μέρα για το καθένα δηλαδή; εγώ ήδη άρκεψα να σκέφτουμαι ότι έννα πρέπει να επικοινωνήσουμ με τα μασκέ Αμαλία να κανονίσει να ανοίξει ξω-καρναβαλίστικα να μας εξυπηρετήσει με τα οπερίστικα κλπ....

Νόνη, (μα δηλαδή εν με ΗΗΗΗ;;;) να κάμουμε τζαι μια πρόβα καλέ μου, σιγά το πράμα τωρά...φαίνεται σου τούτοι να εκάμαν πολλές πρόβες δηλαδή;

Γρούτα, τα κάλαντα πρέπει να εν τα ίδια. Τα κανονικά κάλαντα. Όι τσιατιστά ασπούμε. Απλά πρέπει να αλλάξει ο ρυθμός τζαι το στυλ. Στης Νίρης έννα ντυθούμε κυπριωτοπούλλες τζαι παναϋρκα. :p

Rosa Damascena είπε...

Count me out!

Ρουλι Μαρουλι είπε...

Σε στυλ χιωτη με το μπουζουκι του και γω διπλα με ντεφι. τζιαι φυσικα εννα φορω φουρο που εν κρυφη μου επιθυμια.

Neerie είπε...

ω, έννα μου έρτετε τζι εμένα να μου τα πείτε?

να ξέρω να συσταρίσω

που λες εν πολλά ωραία ιδέα αλλά εν νομίζω να έβρεις πολλούς να συμμεριστούν την πελλάρα σου που το σπίτιν τους, σε πόσα σπίθκια νομίζεις έννα τραουδήσουν μαζί σας? μάλλον έννα καλέσουν αστυνομία

Moonlight είπε...

Τι εννοείς dude να καλέσουν αστυνομία; Αν μεν θάλουν να τους τα πούμε να μας πουν "όχι" τζαι να κλείσουν την πόρτα!
Σίριουσλι; Μπορεί να καλέσει κάποιας αστυνομία επειδή "ήρταν να μου τα πουν;"!!!!!! :O :O :O

Ανώνυμος είπε...

είμαι μέσα!! :) Αμαν για πάντα! ποττέ εν θα ξεπεράσουμε τα βίντεος τους! εννά τα δείχνω τζιαι στα μωρά μου!!


**βάλλω τωρά να δω το βίντεο με τον οτέ!**

Ανώνυμος είπε...

ααα έρκουμαι τζιαι εγώωω!! :D εν το αγαπημένο μου βιντεούι (όχι μόνον τα χριστούγεννα, θωρώ το γενικά όταν θέλω να γελάσω)
[..] σχετικά με το inbox msg ασχολήθηκα λλίο με το τί γίνεται δαμέ, αλλά δυστυχώς οι θέσεις εν λίγες και πρέπει να κλείσεις πολύ νωρίς.. ευκαριστώ πάντως :)