Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2011

Riddle-Έκκληση βοήθειας

Αγαπημένοι μου,

σας γράφω με πρόφαση να παραδώσω ένα γιουνιβέρσαλ δώρο από τον σάντα, για όποιον δεν ήταν ευχαριστημένος που τον σίκρετ σάντα του. Πολλά μεγάλο ποσκόλιο λαλώ σας!

ο αληθινός λόγος που σας γράφω είναι γιατί εμένα τζαι τη φιλη μου την Αλισαβού, μας ταλανίζει εδώ και χρόνια (4-5-6 χρόνια για να αντιληφθείτε το μέγεθος του προμπλέματος) ένα θέμα. Είμαστε μεγάλες φανς των καθυστερημένων παιχνιθκιών τύπου point and clickescape the room, τζαι riddle games.

Επαίξαμε κάμποσα, ομολογουμένως. Πολλά ξημεροβραδιάσματα στο ΠΑΡΑ πολλά αργό (i really can not stress enough the word ΑΡΓΟ) φοιτητικό μας ίντερνετ.... τζαι πρόσφατα εθυμηθήκαμε ένα που τζίνα που εν εκαταφέραμε ποττέ να τελειώσουμε.

Το παιχνίδι ονομάζεται Mr Logic's Podcast Riddle και το βρίσκετε εδώ.

Ο σκοπός του παιχνιδιού είναι να πάτε στο επόμενο επίπεδο (και μετά στο επόμενο, και μετά στο επόμενο, μέχρι το τελευταίο) χρησιμοποιώντας μια σειρά στοιχείων που δίνονται σε κάθε επίπεδο (συνήθως σε ηχητικό μήνυμα).

Εν ωραίο παιχνιδάκι, εν λίιιιο σπαστική η αρχή και το τέλος κάθε κλιπ που πρέπει να ακούσετε, αλλά you can have fun with it.
Εν εύκολο, εν χρειάζεται ειδικά προγράμματα κλπ για να το παίξεις, θέλει google ή γενικές γνώσεις μόνο........τουλάχιστον ως τζιαμέ που εφτάσαμε εμείς.

Εμείς εφτάσαμε σε ένα σημείο τζαι μετά εκολλήσαμε. Δεν ξέρουμε πώς να προχωρήσουμε, πώς να φτάσουμε σε αυτό που ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ ότι είναι το τέλος... Και καταλαβαίνεις πόσο σπαστικό είναι τούτο άμα σου πω ότι η Αλισαβού έχει λίο OCD Και θέλει να τελειώνει ό,τι ξενικά. Εν κολλητικό! ΠΡΕΠΕΙ να τελειώσει!

Κάμνω έκκληση βοήθειας, αφιερώστε λίγη ώρα για το συνάνθρωπο σας. Βοηθήστε μας. Δοκιμάστε το, τζαι αν χρειάζεστε βοήθεια, στέλλετε μου mail στο paintitmoonlight(at)gmail(dot)com για να σας βοηθώ- να φτάσουμε στο κόλλημα ούλλοι μαζί.


Ευχαριστώ εκ των προταίρων και εκ βάθους καρδίας κλπ κλπ κλπ.

8 σχόλια:

Rosa Damascena είπε...

αχ αδερφή δεν εκατάλαβα ποττέ γιατί σου αρέσκουν τούτα τα παιχνίθκια!!

Alisavou είπε...

"...*Drum roll* mr logic!" πολλά καλή η ιδέα σου! Άτε.. περιμένουμε βοήθεια :ρ Λαλείς να τα καταφέρουμε κάποτε??

Nonis είπε...

χμ...

εν θορώ σχόλιο τζαι ανησυχώ... :ρ

πόσην αλληλεγγύη ρε παιδίν μου μέστα χριστούγεννα?
χαχαχαχα

να σου πω την αλήθκεια εν εξανάπαιξα έτσι παιχνίδι...
αν μου μείνει χρόνος ενά το δοκιμάσω...

Alter Ego είπε...

ΟΚ. άρχισα να το παίζω, αλλἀ σχετικἀ νωρίς δεν αναγνωρίζω το cartoon theme song που σε περνει στο σεγκμεντ 52!

Moonlight είπε...

Ρόσα, εν επειδή δεν έπαιξες ποττέ σου.

Αλισαβού, εν το θορώ να μας λύνεται ούτε που δαμέ η απορία...

Νόνη, ΌΠΟΤΕ έβρεις ώρα, δοκίμαστο. Δαμέ εμείς έχει πόσα χρόνια που μαχούμαστε. Απλά θέλουμε βοήθεια επειγόντως!

Alter Ego, αν θέλεις να μου δώσεις ένα mail να σε βοηθήσω, γίνεται. Εν θυμούμαι ποιό είναι, αλλά μπορώ να πάω τζιαμέ τζαι να το ακούσω. Εν εύκολα όμως.....μπορεί να μεν χρειαστείς την απάντηση καν, μόνο μισό τιπ ή κάτι!

Rania είπε...

επειδή έχω και εγώ (λίο) ocd λέω να μην ξεκινήσω γιατί εν 12 η ώρα..τι ώρα θα τελειώσω?..να το αφήσω για αύριο!

χρόνια πολλά:)))

Κωτσιούι είπε...

το αρχικό URL ποιο έιναι-το link με το "έδώ" δεν δουλεύει και ψήνομαι

Moonlight είπε...

κωτσιούι, εμένα το url μου βγαίνει μια χαρά!
σου το κάνω paste κι εδω..

http://www.simplecodeworks.com/podgame/index.html

από εδώ ξεκινάς και βρίσκεις το πρώτο/δεύτερο στάδιο... ;)