Πέμπτη 26 Δεκεμβρίου 2013

Adios

Εν δύσκολο να φκουν λέξεις τούτες τες μέρες. Ναι, υπάρχουν στο μυαλό μου όλες οι σκέψεις, όλες οι λέξεις, αλλά εν θέλω να τις εκφράσω, να τις πω, να τις γράψω. Φοούμαι τες.
Κωδικοί.
Πού ήμουν πέρσι, πού είμαι φέτος.
Τι περίμενα πέρσι, τι περιμένω φέτος.
Τι ευχόμουν πέρσι, τι εύχομαι φέτος.
Τα όνειρά μου πέρσι, τα όνειρά μου φέτος.
Τι βλέπω στον ύπνο μου, και τι εύχομαι.
Τα προβλήματά μου πέρσι, τα πρόβλήματά μου φέτος.

Τζαι μια συζήτηση με 4 παύλες, δυό δικιά μου, δυό δικές της που με κάμνει να σκέφτομαι αν έχει δίκαιο. Ξέρω ότι πρέπει να βρω τη λύση με τον εαυτό μου, για μένα. Για να με βρω. Θέλω βοήθεια; Πιθανόν.

Εν γίνεται να φοούμαι εγώ τις λέξεις. Τις σκέψεις. Θα την βρω την άκρη κάπως. Σιγά σιγά ίσως, κάπως όμως θα την βρω.

2013 εν εγαμιέσουν.
2013 ήσουν γεμάτο ευκαιρίες.
2013 ήσουν δύσκολο αλλά ενικήσαμε σε.

2014 να είσαι καλύτερο.





8 σχόλια:

Unknown είπε...

“Tomorrow, is the first blank page of a 365 page book. Write a good one.”
― Brad Paisley

Who is Brad Paisley? Seriously ;P

Peripaixtra είπε...

Όλοι ελπίζουμε σε ένα 2014 που εννά εν πολλά ανώτερο που το 2013.

Unknown είπε...

Moon...οτι και να σου συμβαινει μεν τα βαλεις κατω...εννεν ευκολα τα πραματα τζιαι ξερω το...ομως ζουμε...τζιαι τουτο εν ενα δωρο που εν μπορουμε να το πεταξουμε...μπορει να ανατρεπεται η ζωη μας τζιαι ουλλα να μας ειναι νεα τζιαι δυσκολα αλλα Moon μου αμαν δουμε πιο βαθκια τζιαι ξεκαθαρα τα πραματα...μια ζωη εν τουτη...τζιαι εννα περασει!Χρονια πολλα τζιαι Κρατα γερα!

Moonlight είπε...

Sov, I am really not going to. Έτο κουβέντα να γίνεται.

Περιπαίχτρα, έννα δείξει.

Θάλασσα, εν τα βάλλω κάτι αλλά εν έχω τζαι καμία αποφασιστικότητα. Oh well, έννα περάσουν ούλλα κάπως.

Ανώνυμος είπε...

Positive thinking: το 2014 ΘΑ είναι καλύτερο από το 2013

Mana είπε...

Θα το κάμουμε να είναι καλύτερο. θα χαμογελούμε στα δύσκολα και θα γελούμε δυνατά στα εύκολα.

Moonlight είπε...

Αμαδρυάδα μου, φυσικά κάμνουμε πόζιτιβ θίνκινγκ. Να'κάμναν και οι άλλοι όλοι μαζί μας...

Μάνα, δυσκολεύκουμαι να χαμογελώ στα ουσιαστικά δύσκολα.

the Idiot Mouflon είπε...

UnSurvive 2014.