Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014

You have reached the end of the week (11)

Άνθισε το πρώτο βατράχι που εφυτέψαμε. Eίχαν μου λείψει, τζαι αγόρασα μερικούς βολβούς τζι εφυτέψαμε τζι επερίμενα πώς και πώς να βλαστήσουν!

Το διάβασμα μου επροχώρησε αρκετά. Εμείναν σπαστικά πράματα να διορθώσω, να προσθέσω, να το δει κανένα άλλο μάτι τζαι να το στείλω για διόρθωση μπας και δεηθεί να μου απαντήσει κανένα σχόλιο, καμιά διόρθωση.
Περιμένω τζαι κάποια πράματα που τη σχολή μου, διαδικαστικά για να νιώσω ότι μπαίνω στην τελική ευθεία.

Ετζοιμούμουν λίο παραπάνω, αλλά τζαι πάλε θέλω ύπνο.
Τρώω λιο πιο καλά τζαι νιώθω καλύτερα, να έχω παραπάνω διάθεση τζαι ενέργεια.
Εμαγείρεψα απλά φαγητά αλλά αρκετές φορές μες στη βδομάδα, τζαι άρεσε μου.
Προσπαθώ πολλά να πίνω νερό αλλά εν μου φκαίνει.

Άκουσα κάμποση μουσική, είχε καιρό να το κάμω. Ελπίζω να συνεχίσω έτσι.

Απόλαυσα ακόμα ένα μπάνιο απλωμένη μες στη μπανιέρα μου, με τη μουσική μου, την ηρεμία μου, τες εικόνες μες στο μυαλό μου, καλές και κακές. Η μια ξέρω ότι θα μείνει κολλημένη στο μυαλό μου για καιρό, αλλά δεν θα σας τη μεταφέρω γιατί θα σας χαλάσω την αισιοδοξία της προηγούμενης ανάρτησης.

Έχω καμιά δεκαριά τραγούδια νομίζω που άκουσα σήμερα στο μπάνιο, θα σας τα βάλλω λία λία μες στις επόμενες μέρες για όποιον ενδιαφέρεται να θυμηθεί κανένα.
Πάρτε ένα προς το παρόν που εν που τα αγαπημένα μου του συγκροτήματος:

Oh well, I don't mind, if you don't mind
Cause I don't shine if you don't shine.
Before you jump,
Tell me what you find when you read my mind...


3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ετέλιωσε τα μεγάλαμπάνια εμπνέουν σε !!!! Είσαι παιδί του νερού εσύ εν εξηγείται διαφορετικά!

Kolona είπε...

Χαχα πράγματι εν καλα που σου λέει η Αμυ!

Moonlight είπε...

χαχα, του βραστού βασικά.
άμα βράζω είμαι καλά. :p