Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2016

Ωριμότητα.

14:30- έρκεται η Α και κατηγορά μου τον Β με τον οποίο έχουμε την ίδια σχέση όπως εγώ και εκείνη. Εν με πείθει, και δεν με κόφτει καν, επειδή ξέρω την.
19:30- πάει η Α και κατηγορεί με στον Β, μπροστά μου. Ο Β πείθεται για μένα και κατηγορεί με επίσης με βάση τα λεγόμενά της.

Η Α νιώθει ότι έχει θριαμβεύσει σήμερα, και ότι έχει συμπληρώσει το λόγο ύπαρξής της- να νιώθει θύμα των πάντων θυματοποιόντας τον εαυτό της και χειραγωγόντας τον κόσμο που είναι κοντά της.

Η Α εν 65, ο Β εν 66 χρονών. Είμαι σχεδόν 30. Κι έχω περίτου νουν που λλόου τους.
Πάμεν καλά.

7 σχόλια:

evroskarseras είπε...

Το ηθικόν δίδαγμα δηλαδή είναι πως μια εξηντάρα ίσον δύο τριαντάρες ;

Ανώνυμος είπε...

Εφανταστηκες η Α και ο Β να έχουν δίκαιο;



όι ρε αστειεύκω αφού ως γνωστον είσαι τέλεια εσύ.

Moonlight είπε...

Evros, όξα ότι μια τριαντάρα εν καλύτερη που 2 εξηντάρηδες; Χμμμ...

Ανώνυμε, αγαπημένο μου πλάσμα, το φαντάστηκα, και το σκέφτηκα, και το συζήτησα και όχι, αντικειμενικά δεν έχουν δίκαιο. Είναι γνωστόν ότι έχω πολύ σπάνια άδικο, και όταν έχω μου το λένε αυτοί που ξέρουν όλη την υπόθεση, και το δέχομαι. Κατά τα άλλα είμαι πολύ κοντά στην τελειότητα, και συνεχίζω να την πλησιάζω. Εσύ; :p

Ανώνυμος είπε...

Εγώ; ε βασικά μετά την απάντηση σου προς το παρόν πάω να στρέψω και μετά βλέπουμε. :p

Moonlight είπε...

Με την ευχή μου!

the Idiot Mouflon είπε...

Θυμίζει Λύκειο αλλά τζιαμέ θέλεις Α, Β και Γ.
Ο/η Α μιλά με Β τζιαι θαφκουν τον/την Γ.
Μετά Α με Γ.
Μετά Β με Γ.

Κάποιοι μεγαλώνουν, άλλοι όχι.

Ανώνυμος είπε...

men ksianis oti ospou gerna to plasma arkefki tziai xannei strofes. mpori sta 30 tis na itan ena anemelo mpoumpouki)